Informatika je obavezan predmet u 5. i 6. razredu, dok učenici ostalilh razreda imaju mogućnost odabira izborne nastave Informatike.
Izborni predmeti obvezni su tijekom cijele školske godine za sve učenike koji se za njih opredijele, a učenici ih biraju pri upisu u 1.razred ili najkasnije do 30. lipnja tekuće školske godine za iduću školsku godinu (Zakon o odgoju i obrazovanju u osnovnim i srednjim školama, članak 27, stavak 5). Učenik može prestati pohađati izborni predmet nakon pisanog zahtjeva roditelja učenika koji se mora dostaviti učiteljskom vijeću nakon završetka nastavne godine, a najkasnije do 30. lipnja tekuće godine za sljedeću školsku godinu (Zakon o odgoju i obrazovanju u osnovnim i srednjim školama, članak 27, stavak 6).
U matičnoj školi u Vuki nastava Informatike odvija se u specijaliziranoj učionici opremljenoj računalima dva sata tjedno, dok se u područnoj školi u Beketincima nastava odvija na prijenosnim računalima u učionicama pojedinih razreda. Nastava Informatike kroz frontalnu, praktičnu i istraživačku nastavu te projektne zadatke osposobljava učenike za rješavanje problema te samostalno služenje računalom kako bi stečena znanja i vještine iskoristili u svakodnevnom učenju, komunikaciji i zabavi.
Stoga učenjem i poučavanjem predmeta Informatike učenici:
– postaju informatički pismeni kako bi se mogli samostalno, odgovorno, učinkovito, svrhovito i primjereno koristiti digitalnom tehnologijom te se pripremiti za učenje, život i rad u društvu koje se razvojem digitalnih tehnologija vrlo brzo mijenja,
– razvijaju digitalnu mudrost kao sposobnost odabira i primjene najprikladnije tehnologije ovisno o zadatku, području ili problemu koji se rješava,
– razvijaju kritičko mišljenje, kreativnost i inovativnost uporabom informacijske i komunikacijske tehnologije,
– razvijaju računalno razmišljanje, sposobnost rješavanja problema i vještinu programiranja
– učinkovito i odgovorno komuniciraju i surađuju u digitalnome okruženju,
– primjenjuju sigurnosne preporuke s ciljem zaštite zdravlja učenika te poštuju pravne odrednice pri korištenju digitalnom tehnologijom u svakodnevnome životu.
Pravila ponašanja u učionici informatike pogledajte u priloženom dokumentu.
Obilježen Europski tjedan programiranja #codeweekEU
Od 11. do 15. listopada 2021. godine na satima informatike u matičnoj i područnoj školi obilježen je Europski tjedan programiranja, CodeWeek.
Učenici 1. i 2. razreda razvijali su logičko zaključivanje slažući tangrame i rješavajući zadatke s natjecanja Dabar, dok su učenici 8. razreda vježbali primjenu logičkih funkcija u programiranju. Učenici 3. razreda su se upoznali s osnovama programiranja igrajući igricu u kojoj su programirali (kodirali) kretanje glavnog lika - dječaka Marca ili djevojčice Sofije, a učenici 4. i 5. razreda su davali upute Alexu i Steve-u u Minecraft svijetu. Učenici 6. razreda izrađivali su zanimljive programe za micro:bitove koje dobivaju na korištenje tijekom šestog razreda u sklopu projekta ProMikro, a učenici 7. razreda su se zabavljali programirajući plesne korake svojih plesača u igri Dance party.
Radove naših sedmaša pogledajte pod Opširnije, a fotografije provedenih aktivnosti pogledajte ovdje.
Posjetite sljedeće poveznice kako biste pogledali glazbene videouratke naših učenika:
https://studio.code.org/projects/dance/r1TIEKqQK6CyMRtKy2WVKs073dXOtWJZQvgk0YHGlSo
https://studio.code.org/projects/dance/9TZX9B7QR5dqYVvxNSFP-I-dJ1d45FQqrEH7XLIJDRs
https://studio.code.org/projects/dance/Gt_j0FhHg_OnlhfIkA1Jp4uhWkESkX75PxQRMW1CVjs
https://studio.code.org/projects/dance/ZivYntjGTqzZrbaU9ZNawkwT9xiKtlSgJIp32klL4Io
https://studio.code.org/projects/dance/WjZSKU9-BuoRPD1VD3mag8tg65TEjl-QvtO1w97IgKw
https://studio.code.org/projects/dance/fsUtgrTSrj6Yvi7IIoexTisVyfumAAqEGonHoBdGre4
https://studio.code.org/projects/dance/bTgpWfVpHrWlIlry_nJsh7R7VWJw2-lA9RuicnTAUJI
Stranice srednjih šk... | ![]() |
![]() |